Nowe karty wraz ze zbliżającą się premierą Żelaznej Woli

Żelazna Wola – dodatek do Gwinta będzie miał premierę już w środę 2 października. Do tego czasu otrzymujemy systematycznie nowe karty, które trafią do Gwinta wraz z ich opisami i umiejętnościami.

Przed premierą gracze mogą zakupić dwie paki przedsprzedażowe Żelaznej Woli zwykła zawierającą m.in.: animowany rewers oraz skórkę Radowida, a także pakę Ekstra, skromniejszą i z ciemniejszym rewersem. Więcej o pakach przedsprzedażowym możecie znaleźć w jednym z naszych ostatnich wpisów.

Żelazna Wola – nowe karty

Poprzednio udostępnione nowe karty zobaczycie w naszych ostatnich wpisach:

Poniżej możecie zobaczyć kolejne nowe karty:

Żelazna Wola – nowe karty

Wszystkie karty możecie zobaczyć również na oficjalnej stronie Gwinta.

Ramon Tyrconnel

ramon tyrconnel nowe karty

Człowiek, Rycerz, Żołnierz
Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj podstawową kopię brązowego Żołnierza z twojej ręki i daj mu 2 pkt pancerza.

REKLAMA

REKLAMA

Redański Łucznik

redański łucznik nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Zapał.
Rozkaz (daleki zasięg): Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunek: 1.
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, zyskaj 1 Ładunek.

Wagenburg

wagenburg nowe karty

Maszyna
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, daj sąsiadującym jednostkom 1 pkt pancerza.

Yghern

Yghern żelazna wola nowe karty

Insektoid
Rozmieszczenie: Zyskaj pancerz równy liczbie kart w ręce. Jeśli ta jednostka nie ma pancerza, zniszcz ją.

Napaść

Napaść nowe karty

Zbrodnia, Salamandra
Zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń. Jeśli kontrolujesz 2 jednostki Salamandry zadaj jej zamiast tego 6 pkt obrażeń.

Rezuni

Rezuni nowe karty

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Jeśli posiada pancerz, zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.

Królowa Kikimor

Królowa Kikimor nowe karty

Insektoid
Pokrzepienie.
Za każdym razem gdy aktywowane jest pokrzepienie tej jednostki, wzmocnij wszystkie insektoidy w jej rzędzie.

Żelazna Wola – nowe karty

Munro Bruys

Munro Bruys nowe karty żelazna wola

Krasnolud
Rozmieszczenie: Przekształć dwóch sojuszniczych Awanturników w Straceńców.

Pancerny Krabopająk

Pancerny Krabopająk nowe karty

Insektoid
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce krwawienie na liczbę tur równą jej sile bazowej.

REKLAMA

Glynnis aep Loernach

Glynnis aep Loernach nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Asymilacja 2.

REKLAMA

Hawierz

Hawierz nowe karty

Krasnolud
Harmonia.
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Jeśli kontrolujesz Awanturnika, pomiń jej Pancerz.

Mutant Zabójca

Mutant Zabójca nowe karty żelazna wola

Człowiek, Mutant, Salamandra
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.
Kapitał 7: Zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.

Żółw Ard Feainn

Żółw Ard Feainn nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Wrażliwość: Wzmocnij najsilniejszą wrogą jednostkę o 3.

Kondotier Trubadur

Kondotier Trubadur

Krasnolud, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj jednostce w twojej ręce 2 pkt pancerza.

Żelazna Wola – nowe karty

Szabrowniczka

Szabrowniczka nowe karty

Człowiek, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj jednostce 2 pkt obrażeń. Jeśli to sojusznik, wzmocnij się o 4.

Saper

Saper

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zdejmij pancerz jednostki.

Straż Radowida

Straż Radowida

Człowiek, Żołnierz
Formacja.
Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2.
Inspiracja: Zamiast tego wzmocnij ją o 2 i daj jej 2 pkt pancerza.

Pirat Topornik

Pirat Topornik

Człowiek, Wojownik, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Wrażliwość: Zadaj losowej wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.

Kondotier Nożownik

Kondotier Nożownik

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj dwóm losowym wrogim jednostkom krwawienie na 2 tury.

Asasyn Salamander

Asasyn Salamander

Człowiek, Salamandra
Zastraszenie
Rozmieszczenie (daleko zasięg): Zadaj wrogiej jednostce z Nagrodą 2 pkt obrażeń.

Endriaga Wojownik

Endriaga Wojownik

Insektoid, Wojownik
Rozmieszczenie: Pochłoń sąsiadujące jednostki. Stwórz Drona w tym rzędzie za każdego pochłoniętego Insektoida.

Żelazna Wola – nowe karty

Driada Zaklinaczka

Driada Zaklinaczka

Driada
Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej jednostce Witalność na liczbę rund równą jej pancerzowi.

Mutant

Mutant

Człowiek, Mutant, Salamandra
Zastraszenie

Konwojent karawany

Konwojent karawany

Machina
Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce 3 pkt pancerza.
Rozmieszczenie: Jeśli kontrolujesz Bandytę zyskaj Zapał.

Kikimora Robotnica

Kikimora Robotnica nowe karty

Insektoid
Bliski zasięg: Za każdym razem gdy zagrywasz Insektoida, zyskaj 1 pkt pancerza.
Wrażliwość: Zniszcz tę jednostkę.

Wściekły Zmutowany Pies

Wściekły Zmutowany Pies nowe karty żelazna wola

Bestia, Mutant, Salamandra
Barykada: Na koniec każdej sojuszniczej tury, wzmocnij się o 2.
Opłata 4: Zyskaj 1 pkt pancerza.

Terror Wielkiego Morza

Terror Wielkiego Morza

Machina, Statek
Zapał.
Rozkaz: Pozbaw tę jednostkę całego pancerza i zadaj wrogiej jednostce tyle pkt obrażeń.
Za każdym razem gdy zagrywasz Pirata zyskaj 1 pkt pancerza.

Nowe karty

Jak Wam podobają się nowe karty? Będziecie grać w Gwinta z dodatkiem Żelazna Wola? Premiera nowego dodatku, a wraz z nim nowe karty już w środę! Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię poniższe wiedźmińskie pozycje. Wybraliśmy dla Was wyjątkowe, mniej znane figurki przedstawiające bohaterów Wiedźmina, a co za tym idzie i Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty mniej popularnych figurek wiedźmińskich, ale ceny, szczególnie trzech pierwszych są przerażająco wysokie. Mimo wszystko zobaczcie ich perfekcyjne wykonanie (na prawdę warto!).

Duże figurki od Prime 1 Studio, nawet 56 centymetrowe!

REKLAMA

Również interesujące figurki od Dark Horse:

Może któraś z nich Was zainteresuje.

REKLAMA

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

KOMENTARZE

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

PODOBNE

0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x
()
x