Nowe karty wraz ze zbliżającą się premierą Żelaznej Woli

Wściekły Zmutowany Pies Żelazna Wola nowe karty

Żelazna Wola – dodatek do Gwinta będzie miał premierę już w środę 2 października. Do tego czasu otrzymujemy systematycznie nowe karty, które trafią do Gwinta wraz z ich opisami i umiejętnościami.

Przed premierą gracze mogą zakupić dwie paki przedsprzedażowe Żelaznej Woli zwykła zawierającą m.in.: animowany rewers oraz skórkę Radowida, a także pakę Ekstra, skromniejszą i z ciemniejszym rewersem. Więcej o pakach przedsprzedażowym możecie znaleźć w jednym z naszych ostatnich wpisów.

Żelazna Wola – nowe karty

Poprzednio udostępnione nowe karty zobaczycie w naszych ostatnich wpisach:

Poniżej możecie zobaczyć kolejne nowe karty:

Żelazna Wola – nowe karty

Wszystkie karty możecie zobaczyć również na oficjalnej stronie Gwinta.

Ramon Tyrconnel

ramon tyrconnel nowe karty

Człowiek, Rycerz, Żołnierz
Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj podstawową kopię brązowego Żołnierza z twojej ręki i daj mu 2 pkt pancerza.

Redański Łucznik

redański łucznik nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Zapał.
Rozkaz (daleki zasięg): Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunek: 1.
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, zyskaj 1 Ładunek.

Wagenburg

wagenburg nowe karty

Maszyna
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, daj sąsiadującym jednostkom 1 pkt pancerza.

Yghern

Yghern żelazna wola nowe karty

Insektoid
Rozmieszczenie: Zyskaj pancerz równy liczbie kart w ręce. Jeśli ta jednostka nie ma pancerza, zniszcz ją.

Napaść

Napaść nowe karty

Zbrodnia, Salamandra
Zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń. Jeśli kontrolujesz 2 jednostki Salamandry zadaj jej zamiast tego 6 pkt obrażeń.

Rezuni

Rezuni nowe karty

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Jeśli posiada pancerz, zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.

Królowa Kikimor

Królowa Kikimor nowe karty

Insektoid
Pokrzepienie.
Za każdym razem gdy aktywowane jest pokrzepienie tej jednostki, wzmocnij wszystkie insektoidy w jej rzędzie.

Żelazna Wola – nowe karty

Munro Bruys

Munro Bruys nowe karty żelazna wola

Krasnolud
Rozmieszczenie: Przekształć dwóch sojuszniczych Awanturników w Straceńców.

Pancerny Krabopająk

Pancerny Krabopająk nowe karty

Insektoid
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce krwawienie na liczbę tur równą jej sile bazowej.

Glynnis aep Loernach

Glynnis aep Loernach nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Asymilacja 2.

Hawierz

Hawierz nowe karty

Krasnolud
Harmonia.
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Jeśli kontrolujesz Awanturnika, pomiń jej Pancerz.

Mutant Zabójca

Mutant Zabójca nowe karty żelazna wola

Człowiek, Mutant, Salamandra
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.
Kapitał 7: Zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.

Żółw Ard Feainn

Żółw Ard Feainn nowe karty

Człowiek, Żołnierz
Wrażliwość: Wzmocnij najsilniejszą wrogą jednostkę o 3.

Kondotier Trubadur

Kondotier Trubadur

Krasnolud, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj jednostce w twojej ręce 2 pkt pancerza.

Żelazna Wola – nowe karty

Szabrowniczka

Szabrowniczka nowe karty

Człowiek, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj jednostce 2 pkt obrażeń. Jeśli to sojusznik, wzmocnij się o 4.

Saper

Saper

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zdejmij pancerz jednostki.

Straż Radowida

Straż Radowida

Człowiek, Żołnierz
Formacja.
Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2.
Inspiracja: Zamiast tego wzmocnij ją o 2 i daj jej 2 pkt pancerza.

Pirat Topornik

Pirat Topornik

Człowiek, Wojownik, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Wrażliwość: Zadaj losowej wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.

Kondotier Nożownik

Kondotier Nożownik

Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj dwóm losowym wrogim jednostkom krwawienie na 2 tury.

Asasyn Salamander

Asasyn Salamander

Człowiek, Salamandra
Zastraszenie
Rozmieszczenie (daleko zasięg): Zadaj wrogiej jednostce z Nagrodą 2 pkt obrażeń.

Endriaga Wojownik

Endriaga Wojownik

Insektoid, Wojownik
Rozmieszczenie: Pochłoń sąsiadujące jednostki. Stwórz Drona w tym rzędzie za każdego pochłoniętego Insektoida.

Żelazna Wola – nowe karty

Driada Zaklinaczka

Driada Zaklinaczka

Driada
Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej jednostce Witalność na liczbę rund równą jej pancerzowi.

Mutant

Mutant

Człowiek, Mutant, Salamandra
Zastraszenie

Konwojent karawany

Konwojent karawany

Machina
Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce 3 pkt pancerza.
Rozmieszczenie: Jeśli kontrolujesz Bandytę zyskaj Zapał.

Kikimora Robotnica

Kikimora Robotnica nowe karty

Insektoid
Bliski zasięg: Za każdym razem gdy zagrywasz Insektoida, zyskaj 1 pkt pancerza.
Wrażliwość: Zniszcz tę jednostkę.

Wściekły Zmutowany Pies

Wściekły Zmutowany Pies nowe karty żelazna wola

Bestia, Mutant, Salamandra
Barykada: Na koniec każdej sojuszniczej tury, wzmocnij się o 2.
Opłata 4: Zyskaj 1 pkt pancerza.

Terror Wielkiego Morza

Terror Wielkiego Morza

Machina, Statek
Zapał.
Rozkaz: Pozbaw tę jednostkę całego pancerza i zadaj wrogiej jednostce tyle pkt obrażeń.
Za każdym razem gdy zagrywasz Pirata zyskaj 1 pkt pancerza.

Nowe karty

Jak Wam podobają się nowe karty? Będziecie grać w Gwinta z dodatkiem Żelazna Wola? Premiera nowego dodatku, a wraz z nim nowe karty już w środę! Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię poniższe wiedźmińskie pozycje. Wybraliśmy dla Was wyjątkowe, mniej znane figurki przedstawiające bohaterów Wiedźmina, a co za tym idzie i Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty mniej popularnych figurek wiedźmińskich, ale ceny, szczególnie trzech pierwszych są przerażająco wysokie. Mimo wszystko zobaczcie ich perfekcyjne wykonanie (na prawdę warto!).

Duże figurki od Prime 1 Studio, nawet 56 centymetrowe!

Również interesujące figurki od Dark Horse:

Może któraś z nich Was zainteresuje.

Podobne: