Czwarty etap Podróży – historia, zadania

czwarty etap podróży

We wczorajszym dniu poznaliśmy szczegóły czwartego etapu Podróży. Przypomnijmy, że Podróż jest nowym systemem postępów, który został wprowadzony do Gwint wraz z ostatnią aktualizacją.

Czwarty etap Podróży to kolejny, nowy fragment opowieści o przygodach Geralta i Jaskra. Jak możemy dowiedzieć się z poprzednich części, wydarzenia w niej przedstawione mają miejsce na festynie w Gulecie, gdzie jak się zdaje Jaskier znowu wpada w kłopoty. Jak co tydzień poznaliśmy także nowe zadania, które pozwalają znacznie przyśpieszyć swoje postępy w Podróży. Jeśli chcecie zapoznać się z poprzednimi fragmentami historii możecie odwiedzić nasze poprzednie artykuły lub przeczytać je bezpośrednio w Gwincie:

Poniżej możecie zapoznać się z fragmentem historii czwartego etapu.

Podróż – IV etap

Jaskier

“Trzeba było przyznać, że muzyka zaiste rozpalała zmysły. Nawet taka… mała zmyślna. Dziewki zaczęły rzucać Jaskrowe powłóczyste spojrzenia. Bard składał rymy, umiał śpiewać i lubował się w kobiecych kształtach – znaczy, romantyk. Zresztą, one swe kształty chętnie eksponowały, co podgrzewało atmosferę nie gorzej niźli mocna wódka.

Jaskier nie dołączył wprawdzie do biesiady, lecz został w pobliżu, by towarzyszyć jednej z rozochoconych mieszkanek Gulety.

Czuł rozkosz. Taką, jakiej brakowało mu od rana. Za którą zdążył już całkiem zatę…

Nagle usłyszał krzyk. I całą rozkosz szlag trafił. Głosy dochodziły zza sceny. Bard leżał tymczasem pod nią – sceną i dziewką zarazem – z wyciągniętym na wierzch… mieczem. Szczęśliwie, zdążył schować ostrze, nim uzbrojeni po zęby napastnicy wpadli do kryjówki. A gdy rzucili się do ataku, nie ustąpił ani o jotę w obronie swojej wybranki, stając między oprychami a nią. Udawał jednak, że ledwo trzyma się na nogach, by stłumić ich czujność. Dostrzegł bowiem niespodziewanego sojusznika – znajomo wyglądającego wiedźmina.

Rachunek był więc prosty. Dwaj herosi kontra zgraja pospolitych zbirów.

Jaskier nie dawał tamtym szans.”

czwarty etap podróży jaskier
jaskier

Geralt

“Trzeba było przyznać, że muzyka zaiste łagodziła obyczaje. Nawet taka… nieobyczajna. Ludzie przestali rzucać Geraltowi wrogie spojrzenia. Wiedźmin pił wódkę, jadł kiełbasę, lubił sprośne piosenki – znaczy, swój chłop. Zresztą oni też pili chętnie i dużo, co poprawiało nastroje nie gorzej niźli skoczna muzyka czy tańce.

Geralt nie dołączył wprawdzie do zabawy, lecz został na festynie, by przyglądać się roześmianym, pląsającym mieszkańcom Gulety.

Czuł błogość. Taką, jakiej od lat nie zdarzyło mu się czuć. O której dawno zdążył już zapo…

Nagle usłyszał krzyk. I całą błogość szlag trafił. Odgłosy szamotaniny dochodziły spod sceny. Wiedźmin wpadł tam z wyciągniętym mieczem, ale zmitygował się i prędko schował ostrze. Napastnicy nie wyglądali na uzbrojonych. Szarpiąc swą struchlałą ofiarę – młodego, nawet utalentowanego barda – za kolorowe fraki i potrząsając nim energicznie, używali jeno gołych pięści. Tymczasem z tyłu wydzierała się jakaś dziewka, bezskutecznie próbując stanąć między nimi a struchlałym poetą.

Rachunek był zatem dość prosty. Czterech osiłków na jednego bezbronnego chudzielca.

Geralt postanowił nieco wyrównać szanse.”

czwarty etap podróży geralt
geralt

Zadania Jaskra:

  • W towarzystwie [20 punktów]
    Zagraj karty z umiejętnością “Utwórz” w liczbie 10
    Karty posiadające umiejętność Utwórz w Gwincie: Radeyah, Klątwa Umy, Triss: Telekineza, Aguara: Lisica, Gascon: Kondotier, Walter Veritas, Test Lojalności, Artorius Vigo, Zupa Elfio-cebulowa, Krąg Przywołań, Runa Strzybóg, Runa Zoria, Runa Darzbóg, Runa Dziewanna, Runa Morana, Poselstwo.

  • Atak znienacka [20 punktów]
    Zagraj karty Pułapek w liczbie 10
    Karty posiadające kategorię Bestia w Gwincie: Mahakamski Róg, Wężowa Pułapka, Wilczy Dół, Drzewiec: Czujna Modliszka, Pułapka Miażdżąca, Pułapka Zapalająca. Karty te występują tylko w talii Scoia’tael.

  • Z palcem w nosie [20 punktów]
    Zagraj karty o koszcie werbunku 9 lub wyższym w liczbie 10

Zadania Geralta (premium):

  • Swój chłop [20 punktów]
    Zagraj karty Bestii w liczbie 10
    Karty posiadające kategorię Bestia w Gwincie: Feniks, Słoń Bojowy, Morowa Dziewica, Olaf, Aguara: Lisica, Smokożółw, Kambi, Płotka, Aguara, Hajdawer, Morvudd, Operator, Morkvarg, Nivellen, Rozjuszony Szarlej, Wściekły Zmutowany Pies, Muirlega, Królewicz Ropuch, Borys, Saer Qu’an, Szarpiskrzydło, Mantikora Cesarska, Adda: Strzyga, Szablozęby, Ulfhedinn, Olbrzymi Dzik, Kotołak, Muzykanci z Blaviken, Wilkołak Alfa, Vincent Meiss, Krowa Czempionka, Niedźwiedź, Gryf, Wściekły Niedźwiedź, Harpia Celaeno, Krowie Truchło, Oszluzg, Vran Wojownik, Wiwerna, Jajo harpii, Czarna Pantera, Kobra Królewska, Kruk Posłaniec, Tresowany Sokół, Nagonka, Zdziczały Niedźwiedź, Kuroliszek, Wilkołak, Widłogon, Bies, Syrena, Zmutowane Psy, Wataha. Pozostałe, które nie nie są bezpośrednio zagrywane, więc nie będą się liczyć do zadania: Szczur, Krasula z Beauclair, Kruk, Faworyt Svalbloda, Niedźwiedź Svalbloda, Czart, Harpia.

  • Nagłe zamieszanie [20 punktów]
    Ukończ rozgrywki (3) w dowolnym trybie online
  • Na pomoc słabszemu [20 punktów]
    Zagraj karty z umiejętnością “Obrońca” w liczbie 5
    Karty posiadające umiejętność Obrońca w Gwincie: Donmir z Troy, Troll Jaskiniowy, Przymierze stali, Azar Javed, Figgis Merluzzo, Ffion var Gaernel. Karta ze statusem Obrońca znajduje się w każdej frakcji.

Jak Wam się podoba nowy system postępów – Podróż, a także historia, którą ona opowiada, szczególnie czwarty etap Podróży? Który poziom Podróży już zdołaliście osiągnąć? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.

Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:

Podobne: