Pan Lusterko – karty z nowego dodatku

Jakub de Aldersberg Pan Lusterko Gwint

Już 30 czerwca do Gwinta trafi kolejny dodatek o nazwie Pan Lusterko. Wraz z nim kilka nowych mechanik zostanie zaimplementowanych do gry. Jak każdy dodatek, Pan Lusterko wprowadzi do gry również kilkadziesiąt nowych kart.

Jak możemy się dowiedzieć wraz z nowym dodatkiem w Gwincie pojawiają się karty, które zmieniają swój wygląd i umiejętności w trakcie rozgrywki. Będą to karty legendarne. Jak zapowiadają twórcy dodatek Pan Lusterko wprowadzi ponad 70 nowych kart, które zaprezentują wpływ Gauntera O’Dima na wydarzenia, które znamy z gier i książek o Wiedźminie. Do dyspozycji graczy rozszerzenie odda 11 kart neutralnych przeznaczonych dla wszystkich frakcji, a także jak zapowiadają twórcy Gwinta nowe statusy i umiejętności kart.

Karty z dodatku Pan Lusterko

Część nowych kart prezentowaliśmy w poprzednim artykule:

Poniżej możecie sprawdzić nowe karty z dodatku Pan Lusterko.

Pan Lusterko – nowe karty

Uzurpator: Oficer

Człowiek, Żołnierz

Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę we wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Uzurpator: Generał

Człowiek, Żołnierz

Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę w każdym wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Uzurpator: Cesarz

Pan Lusterko

Człowiek, Żołnierz, Arystokrata

Zasłona.
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę w każdym wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Za każdym razem gdy zagrywasz Agenta, wzmocnij się o 1.

Knujący Arystokraci

Człowiek, Arystokrata

Rozmieszczenie, Oddanie: Wzmocnij się o 1 za każdego Szpiega po stronie przeciwnika.
Za każdym, razem gdy wroga jednostka zostaje szpiegiem, wzmocnij się o 1.

Błędne Ogniki

Zaklęcie

Zniszcz jednostkę z Fatum.

Koszmar Iris

Pan Lusterko

Demon

Fatum.
Na koniec twojej tury przekształć jednostkę po prawej, jeśli nie jest Demonem, w bazową kopię Koszmaru Iris.

Żertwa

Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Zagraj brązową jednostkę ze swojego cmentarza i daj jej Fatum.

Amnestia

Taktyka

Przechwyć wrogą jednostką o sile 3 lub mniejszej.
Spisek: Wzmocnij ją o 2.
Oddanie: Zawsze aktywuj Spisek.

Zygfryd z Denesle

Pan Lusterko

Człowiek, Rycerz

Rozmieszczenie: Oczyść wszystkie jednostki.

Coup de Grace

Taktyka

Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Stwórz i zagraj bazową kopię zniszczonej jednostki.
Spisek: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.

Fergus var Emreis

Pan Lusterko

Człowiek, Arystokrata

Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce status Szpiega.
Oddanie: Zamiast tego daj status Szpiega 3 wrogim jednostkom.

Wywiadowca

Fatum.

Szpiegująca Czarodziejka

Człowiek, Agent, Czarodziej

Nielojalna.
Rozmieszczenie: Zadaj sąsiadującym jednostkom po 3 pkt obrażeń.

Mistrzyni Tortur

Pan Lusterko

Człowiek, Agent, Czarodziej

Zasłona. Asymilacja.
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce status Szpiega.

Braathens

Człowiek, Agent, Czarodziej

Asymilacja.
Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj brązową nielojalna jednostkę Nilfgaardu.

Jakub Cudowne Dziecko

Pan Lusterko

Człowiek

Zysk 4.
Haracz 4: Stwórz 2 Fanatyków Wybrańców w tym rzędzie.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Jakub de Aldersberg

Pan Lusterko

Człowiek, Wybrańcy Ognia

Zysk 4.
Haracz 4: Stwórz 2 Szeregowych Płonącej Róży w tym rzędzie.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Jakub Wielki Mistrz

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Salamandra

Zysk 4. Zasłona.
Haracz 4: Stwórz 2 Szeregowych Płonącej Róży w tym rzędzie.
Za każdym razem gdy zagrywasz kartę Wybrańców Ognia, wzmocnij się o 1.

Szeregowy Płonącej Róży

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Token

Fatum.

Twórca Mutantów

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Salamandra

Rozmieszczenie: Zniszcz sojuszniczą jednostkę po czym zyskaj 3 monety.
Oddanie: Zamiast tego zyskaj 3 monety.

Upadły Rycerz

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz

Zasłona. Zastraszenie.
Za każdym razem gdy stworzysz jednostkę, wzmocnij się o 1 za każdą jednostkę.

Dies Irae

Pan Lusterko

Zbrodnia, Wybrańcy Ognia

Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń i wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki Wybrańców Ognia o 1.
Śmiertelny cios: Zamiast tego wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki.

Przemyt

Zbrodnia, Wybrańcy Ognia

Zysk 3.
Stwórz Szeregowego Płonącej Róży w sojuszniczym rzędzie.

Kapłan Płonącej Róży

Człowiek, Wybrańcy Ognia

Zysk 2.
Haracz 2: Stwórz Fanatyka Wybrańców w tym rzędzie.
Opłata 1: Przemień Fanatyka Wybrańców w Szeregowego Płonącej Róży.

Harald an Craite

Pan Lusterko

Człowiek, Wojownik

Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza i zadaj mu 2 pkt obrażeń.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Harald Najeźdźca

Człowiek, Wojownik

Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.

Harald Chromy

Pan Lusterko

Człowiek, Wojownik

Zasłona.
Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza.
Za każdym razem gdy zagrywasz Wojownika, zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń ignorując pancerz.

Najeźdźcy an Craite

Człowiek, Korsarz, Wojownik

Weteran.
Rozkaz: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Żądza krwi 3: Zyskaj zapał.

Wojna Klanów

Rejza

Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Zagraj ze swojego cmentarza Wojownika o koszcie werbunku 4 i daj mu Fatum.
Oddanie: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.

Koszt werbunku: 6

Wojowniczka Tuirseach

Człowiek, Korsarz, Wojownik

Zasłona. Weteran.

Koszt werbunku: 4
Siła: 5

Osadniczka Drummond

Człowiek, Wojownik

Rozmieszczenie: Daj jednostce po prawej krwawienie na 4 tury po czym daj wrogiej jednostce krwawienie na 4 tury.

Krwawy Orzeł

Pan Lusterko

Rejz
Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń, po czym zagraj ze swojej talii Wojownika o koszcie werbunku 8 lub mniejszym.
Śmiertelny cios: Zamiast tego zagraj Wojownika ze swojej talii.
Żądza krwi 3: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.

Obrońca Puszczy

Drzewiec

Rozmieszczenie: Zagraj brązową kartę Natury ze swojego cmentarza.

Czerwoni Jeźdźcy

Dziki Gon

Wybierz jedno:
– Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na 4 tury.
– Stwórz Mróz w obu rzędach przeciwnika na 2 tury.

Eredin Bréacc Glas

Pan Lusterko

Elf, Dziki Gon

Rozmieszczenie: Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na 2 tury.
Dominacja: Zwiększ obrażenia zadawane przez Mróz o 1.

Berserker Drummond

Człowiek, Kultysta, Wojownik

Na koniec twojej tury zadaj sobie i losowej wrogiej jednostce po 1 pkt obrażeń.
Szał 2: Przemień się w Niedźwiedzia Svalbloda.

Herkja Drummond

Pan Lusterko

Człowiek, Wojownik

Zasłona.
Zapał. Rozkaz (bliski zasięg): Rozdziel 3 pkt obrażeń losowo pomiędzy wszystkie jednostki w rzędzie przeciwnika.
Na koniec twojej tury, jeśli rozkaz nie został użyty, zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.

Samotny czempion

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz

Odporność.
Rozmieszczenie: Zniszcz wszystkie tokeny Wybrańców Ognia w tym rzędzie, po czym wzmocnij się o ich siłę.

Roderick de Wett

Pan Lusterko

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz

Zasłona.
Zapał. Rozkaz (bliski zasięg): Stwórz Szeregowego Płonącej Róży w tym rzędzie.
Na koniec twojej tury, jeśli rozkaz nie został użyty, zyskaj 1 monetę.

Kwatermistrz von Herst

Pan Lusterko

Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz

Kapitał 5: Na koniec twojej tury, stwórz Fanatyka Wybrańców w tym rzędzie.
Opłata 1: Przemień Fanatyka Wybrańców w Szeregowego Płonącej Róży.

Dodatek Pan Lusterko

Premiera dodatku Pan Lusterko już 30 czerwca, zarezerwujcie czas!

Jak Wam się podoba nowy dodatek i nowe karty? Podoba Wam się motyw dodatku? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach poniżej!


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.

Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:

Podobne: