Aktualizacja 10.6 – lista zmian

Do gry wprowadzona została aktualizacja 10.6. Skupiła się ona przede wszystkim na balansie aktualnie obecnych w grze kart oraz wprowadza kilka nowych jednostek.

Do dyspozycji graczy od teraz będą dostępne 3 nowe karty: Triss: Deszcz Meteorów, Yennefer: Iluzjonistka i Iluzja Yennefer. Oprócz tego naprawione zostały drobne błędy. Zmiany umiejętności dosięgnęły Upadłą Raylę, Gellerta Bleinhaima oraz wybrane karty Salamander.

Wszystkie zmiany wprowadzone przez aktualizację 10.6 możecie zobaczyć poniżej i na oficjalnej stronie Gwinta.

Aktualizacja 10.6 – lista zmian

Nowe elementy gry

  • Dodano wyskakujące okno z potwierdzeniem podczas zakupu szybkiego podróżowania w Podróżach za fragmenty kart.
  • Dodano wyskakujące okno z ostrzeżeniem podczas zmiany z Podróży premium na standardową.
  • Zmieniając z Podróży premium na standardową gracze otrzymają mniej fragmentów korony za zaliczanie zadań (standardowa – 20; premium – 40).

Neutralne

  • Nowa jednostka – Triss: Deszcz Meteorów

Człowiek – Czarodziejka

Siła: 3, koszt werbunku: 12

Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wszystkim jednostkom we wrogim rzędzie obrażenia równe połowie ich siły bazowej.

REKLAMA

REKLAMA

Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki w rzędzie o połowę ich siły bazowej.

  • Nowa jednostka – Yennefer: Iluzjonistka

Człowiek – Czarodziejka

Siła: 4, koszt werbunku: 12

Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie Iluzję Yennefer.

W każdej turze, gdy za pierwszym razem stworzysz jednostkę po swojej stronie pola bitwy, zadaj najsłabszej wrogiej jednostce obrażenia równe sile bazowej stworzonej jednostki.

Śmiertelny cios: Wzmocnij stworzoną jednostkę 1.

  • Nowa jednostka – Iluzja Yennefer

Człowiek – Czarodziejka, Sługa

Siła: 4

REKLAMA

Fatum.

REKLAMA

Jeśli ta jednostka odniesie obrażenia, zniszcz ją.

  • Aerondight – koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Wściekły Ifrit – siłę zmieniono z 4 na 5, obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 4 na 5.
  • Franciszek Bedlam – siłę zmieniono z 4 na 6.
  • Zdobna kadzielnica – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9.
  • Triss: Motyle

Siłę zmieniono z 5 na 4.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wtasuj kartę ze swojej ręki do talii, następnie dobierz dowolną jednostkę i wzmocnij ją o 3.

Potwory

  • Król Auberon; Najeźdźca; Zdobywca – siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Ge’els

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną Dzikiego Gonu ze swojej talii.

Lojalność: Zamiast tego zagraj kartę Dzikiego Gonu ze swojej talii.

Skellige

  • Harald An Craite; Łupieżca, Chromy – siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Sigvald – koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.

Królestwa Północy

  • Książę Viraxas; Wygnaniec; Król – siłę zmieniono z 6 na 7.
  • Podróżująca kapłanka – siłę zmieniono z 3 na 4, ładunki początkowe zmieniono z 0 na 1, ładunki na przetasowanie zmieniono z 3 na 2.

Scoia’tael

  • Symbioza – zaktualizowano opis, który zawiera teraz źródła symbiozy niepochodzące od jednostek.
  • Eithné: Gniew Brokilonu

Siłę zmieniono z 6 na 10.

Umiejętność zmieniono na:

Niewrażliwość.

Symbioza 3.

  • Freixenet

Siłę zmieniono z 6 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Zapał, Rozkaz (daleki zasięg): Stwórz w tym rzędzie Małą Driadę.

Odnowienie: 4

Lojalność: Na koniec swojej tury obniż odnowienie o czas trwania twojej witalności.

  • Torque – usunięto wymaganie lojalności. Teraz zawsze zaczyna w twojej ręce.
  • Wyrocznia

Siłę zmieniono z 4 na 5.

Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wzmocnij jednostkę z ręki, która nie została jeszcze wzmocniona, o liczbę wzmocnionych jednostek znajdujących się w twojej ręce.

  • Dębostworki – krwawienie zmieniono z 3 na 4.

Nilfgaard

  • Fergus var Emreis – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Uzurpator: Cesarz

Siłę zmieniono z 6 na 5.

REKLAMA

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowców w obu rzędach przeciwnika i daj im status szpiega.

REKLAMA

Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich Wywiadowców ze statusem szpiega.

Za każdym razem, gdy przeciwnik zyskuje status szpiega, wzmocnij tę kartę 1.

  • Egzekutor Brygady Impera

Pancerz zmieniono z 0 na 1.

Ma teraz nową część umiejętności:

Śmiertelny cios: Zyskaj 1 pkt pancerza.

Syndykat

  • Odliczenie – premię werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Upadła Rayla

Siłę zmieniono z 5 na 6.

Koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.

Umiejętność zmieniono na:

Zasłona.

Zysk 3.

Haracz 3: Usuń status zatrucia sojuszniczej karty, następnie wzmocnij tę kartę o 5.

Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, zatruj ją i zmniejsz wartość licznika o 1.

Gdy licznik osiągnie 0, haracz zmieni się na opłatę.

Licznik: 2

  • Gellert Bleinheim

Umiejętność zmieniono na:

Zysk 2.

Odporność.

REKLAMA

Opłata 1: Zatruj sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 2.

Odnowienie: 1

Adrenalina 5: Na koniec swojej tury oczyść tę kartę.

REKLAMA

  • Nieudany eksperyment

Siłę zmieniono z 10 na 6.

Koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zatruj tę kartę.

Opłata 3: Przesuń truciznę z karty na jednostkę.

Odnowienie: 1.

  • Histeria – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Mutant

Pancerz zmieniono z 2 na 0.

Umiejętność zmieniono na:

Gdy ta jednostka zostanie zatruta, stwórz w tym rzędzie podstawową kopię tej karty.

Licznik: 1.

  • Asasyn Salamander

Pancerz zmieniono z 1 na 0.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę.

Rozkaz: Zatruj wrogą jednostkę z nagrodą.

  • Pachołek Salamander

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę i zyskaj 2 monety za każdy usunięty status.

  • Skradzione Mutageny

Umiejętność zmieniono na:

Wybierz mutagen:

Czerwony – zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń.

Niebieski – zatruj sojuszniczą jednostkę i zyskaj 5 monet.

Zielony – wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej zasłonę.

Jeśli kontrolujesz co najmniej 2 jednostki Salamandry, wybierz dodatkowy mutagen.

Poprawki – aktualizacja 10.6

  • Na umiejętność utworzenia Auberona Najeźdźcy poprawnie wpływa teraz umiejętność Runicznego Czarodzieja.
  • Wskazówka Franceski Findabair poprawnie wspomina teraz o podstawowej kopii karty specjalnej.
  • Umiejętności rozkazów związane z przeniesieniem karty na drugą stronę (np. Władca marionetek czy Zaklęty tom) wpływają teraz na Huberta Rejka kontrolowanego przez gracza, a nie przeciwnika.
  • Sihilla można teraz użyć, aby zagrywać pułapki.
  • Umiejętność Xaviera Lemmensa nie zostaje wyłączona, jeśli nie udało się wybrać celu podczas przeglądania cmentarza.
  • Opis Kręgu Przywołań został dopracowany, aby odpowiadała obecnej umiejętności.

Zmiany zostały również na filmie poniżej:

REKLAMA

Podoba Ci się aktualizacja 10.6? Daj znać w komentarzach. Możesz sprawdzić również naszą bazę talii.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.

Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.

REKLAMA

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Już wychodzisz? Mamy tutaj jeszcze kilka ciekawych artykułów, które mogą Ci się spodobać:

A może idziesz grać w Gwinta? W takim razie spójrz na ciekawe talie:

×
0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x