Już 30 czerwca do Gwinta trafi kolejny dodatek o nazwie Pan Lusterko. Wraz z nim kilka nowych mechanik zostanie zaimplementowanych do gry. Jak każdy dodatek, Pan Lusterko wprowadzi do gry również kilkadziesiąt nowych kart.
Jak możemy się dowiedzieć wraz z nowym dodatkiem w Gwincie pojawiają się karty, które zmieniają swój wygląd i umiejętności w trakcie rozgrywki. Będą to karty legendarne. Jak zapowiadają twórcy dodatek Pan Lusterko wprowadzi ponad 70 nowych kart, które zaprezentują wpływ Gauntera O’Dima na wydarzenia, które znamy z gier i książek o Wiedźminie. Do dyspozycji graczy rozszerzenie odda 11 kart neutralnych przeznaczonych dla wszystkich frakcji, a także jak zapowiadają twórcy Gwinta nowe statusy i umiejętności kart.
Karty z dodatku Pan Lusterko
Część nowych kart prezentowaliśmy w poprzednim artykule:
Poniżej możecie sprawdzić nowe karty z dodatku Pan Lusterko.
Pan Lusterko – nowe karty
Uzurpator: Oficer
Człowiek, Żołnierz
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę we wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Uzurpator: Generał
Człowiek, Żołnierz
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę w każdym wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Uzurpator: Cesarz
Człowiek, Żołnierz, Arystokrata
Zasłona.
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowcę w każdym wrogim rzędzie.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich wrogich Wywiadowców.
Za każdym razem gdy zagrywasz Agenta, wzmocnij się o 1.
Knujący Arystokraci
Człowiek, Arystokrata
Rozmieszczenie, Oddanie: Wzmocnij się o 1 za każdego Szpiega po stronie przeciwnika.
Za każdym, razem gdy wroga jednostka zostaje szpiegiem, wzmocnij się o 1.
Błędne Ogniki
Zaklęcie
Zniszcz jednostkę z Fatum.
Koszmar Iris
Demon
Fatum.
Na koniec twojej tury przekształć jednostkę po prawej, jeśli nie jest Demonem, w bazową kopię Koszmaru Iris.
Żertwa
Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Zagraj brązową jednostkę ze swojego cmentarza i daj jej Fatum.
Amnestia
Taktyka
Przechwyć wrogą jednostką o sile 3 lub mniejszej.
Spisek: Wzmocnij ją o 2.
Oddanie: Zawsze aktywuj Spisek.
Zygfryd z Denesle
Człowiek, Rycerz
Rozmieszczenie: Oczyść wszystkie jednostki.
Coup de Grace
Taktyka
Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Stwórz i zagraj bazową kopię zniszczonej jednostki.
Spisek: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.
Fergus var Emreis
Człowiek, Arystokrata
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce status Szpiega.
Oddanie: Zamiast tego daj status Szpiega 3 wrogim jednostkom.
Wywiadowca
Fatum.
Szpiegująca Czarodziejka
Człowiek, Agent, Czarodziej
Nielojalna.
Rozmieszczenie: Zadaj sąsiadującym jednostkom po 3 pkt obrażeń.
Mistrzyni Tortur
Człowiek, Agent, Czarodziej
Zasłona. Asymilacja.
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce status Szpiega.
Braathens
Człowiek, Agent, Czarodziej
Asymilacja.
Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj brązową nielojalna jednostkę Nilfgaardu.
Jakub Cudowne Dziecko
Człowiek
Zysk 4.
Haracz 4: Stwórz 2 Fanatyków Wybrańców w tym rzędzie.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Jakub de Aldersberg
Człowiek, Wybrańcy Ognia
Zysk 4.
Haracz 4: Stwórz 2 Szeregowych Płonącej Róży w tym rzędzie.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Jakub Wielki Mistrz
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Salamandra
Zysk 4. Zasłona.
Haracz 4: Stwórz 2 Szeregowych Płonącej Róży w tym rzędzie.
Za każdym razem gdy zagrywasz kartę Wybrańców Ognia, wzmocnij się o 1.
Szeregowy Płonącej Róży
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Token
Fatum.
Twórca Mutantów
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Salamandra
Rozmieszczenie: Zniszcz sojuszniczą jednostkę po czym zyskaj 3 monety.
Oddanie: Zamiast tego zyskaj 3 monety.
Upadły Rycerz
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz
Zasłona. Zastraszenie.
Za każdym razem gdy stworzysz jednostkę, wzmocnij się o 1 za każdą jednostkę.
Dies Irae
Zbrodnia, Wybrańcy Ognia
Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń i wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki Wybrańców Ognia o 1.
Śmiertelny cios: Zamiast tego wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki.
Przemyt
Zbrodnia, Wybrańcy Ognia
Zysk 3.
Stwórz Szeregowego Płonącej Róży w sojuszniczym rzędzie.
Kapłan Płonącej Róży
Człowiek, Wybrańcy Ognia
Zysk 2.
Haracz 2: Stwórz Fanatyka Wybrańców w tym rzędzie.
Opłata 1: Przemień Fanatyka Wybrańców w Szeregowego Płonącej Róży.
Harald an Craite
Człowiek, Wojownik
Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza i zadaj mu 2 pkt obrażeń.
Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Harald Najeźdźca
Człowiek, Wojownik
Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza.
Oddanie: Na początku rundy, jeśli w ręce lub w talii, przemień się.
Harald Chromy
Człowiek, Wojownik
Zasłona.
Rozmieszczenie: Zagraj brązowego Wojownika ze swojego cmentarza.
Za każdym razem gdy zagrywasz Wojownika, zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń ignorując pancerz.
Najeźdźcy an Craite
Człowiek, Korsarz, Wojownik
Weteran.
Rozkaz: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Żądza krwi 3: Zyskaj zapał.
Wojna Klanów
Rejza
Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Zagraj ze swojego cmentarza Wojownika o koszcie werbunku 4 i daj mu Fatum.
Oddanie: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.
Koszt werbunku: 6
Wojowniczka Tuirseach
Człowiek, Korsarz, Wojownik
Zasłona. Weteran.
Koszt werbunku: 4
Siła: 5
Osadniczka Drummond
Człowiek, Wojownik
Rozmieszczenie: Daj jednostce po prawej krwawienie na 4 tury po czym daj wrogiej jednostce krwawienie na 4 tury.
Krwawy Orzeł
Rejz
Echo.
Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń, po czym zagraj ze swojej talii Wojownika o koszcie werbunku 8 lub mniejszym.
Śmiertelny cios: Zamiast tego zagraj Wojownika ze swojej talii.
Żądza krwi 3: Zawsze aktywuj śmiertelny cios.
Obrońca Puszczy
Drzewiec
Rozmieszczenie: Zagraj brązową kartę Natury ze swojego cmentarza.
Czerwoni Jeźdźcy
Dziki Gon
Wybierz jedno:
– Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na 4 tury.
– Stwórz Mróz w obu rzędach przeciwnika na 2 tury.
Eredin Bréacc Glas
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na 2 tury.
Dominacja: Zwiększ obrażenia zadawane przez Mróz o 1.
Berserker Drummond
Człowiek, Kultysta, Wojownik
Na koniec twojej tury zadaj sobie i losowej wrogiej jednostce po 1 pkt obrażeń.
Szał 2: Przemień się w Niedźwiedzia Svalbloda.
Herkja Drummond
Człowiek, Wojownik
Zasłona.
Zapał. Rozkaz (bliski zasięg): Rozdziel 3 pkt obrażeń losowo pomiędzy wszystkie jednostki w rzędzie przeciwnika.
Na koniec twojej tury, jeśli rozkaz nie został użyty, zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.
Samotny czempion
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz
Odporność.
Rozmieszczenie: Zniszcz wszystkie tokeny Wybrańców Ognia w tym rzędzie, po czym wzmocnij się o ich siłę.
Roderick de Wett
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz
Zasłona.
Zapał. Rozkaz (bliski zasięg): Stwórz Szeregowego Płonącej Róży w tym rzędzie.
Na koniec twojej tury, jeśli rozkaz nie został użyty, zyskaj 1 monetę.
Kwatermistrz von Herst
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz
Kapitał 5: Na koniec twojej tury, stwórz Fanatyka Wybrańców w tym rzędzie.
Opłata 1: Przemień Fanatyka Wybrańców w Szeregowego Płonącej Róży.
Dodatek Pan Lusterko
Premiera dodatku Pan Lusterko już 30 czerwca, zarezerwujcie czas!
Jak Wam się podoba nowy dodatek i nowe karty? Podoba Wam się motyw dodatku? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach poniżej!
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.
Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):
A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.