Zmiany w wyszukiwaniu przeciwników i systemie przydzielania punktów

Mijają już dwa dni od czasu gdy, twórcy Gwinta usprawnili w pewien sposób proces dobierania rywali oraz system wynagradzania punktami za przegrane i wygrane pojedynki. Zmiany zostały wprowadzone głównie z powodu skarg graczy znajdujących się w górnej części rankingu, którzy mieli problemy z trafieniem na odpowiedniego, dla ich pozycji przeciwnika. Dodatkowo za każdym razem gdy przegrywali z rywalem o dużo niższej pozycji tracili sporą liczbę punktów rankingowych, a za wygraną otrzymywali nieporównywalnie mniej.

Twórcy zapewniają, że teraz wyszukiwanie przeciwników jest sprawniejsze i trafniejsze, co ma przynieść korzyść wszystkim graczom. Liczba przyznawanych punktów na koniec meczu, ma bardziej odzwierciedlać poziom  rywalizacji. Oprócz tego zmieniono liczbę zgromadzonych punktów przez graczy ze szczytu rankingu, ale zachowano przy tym zajmowane przez nich pozycje. Zmiany mają spowodować, że ranking będzie bardziej stabilny.

Tak brzmi pełna wiadomość zamieszczona przez profil Gwinta na Facebooku:

Drodzy gracze,

W ostatnim czasie przyglądaliśmy się możliwym trudnościom w wyszukiwaniu przeciwników, o których nas informowaliście. W szczególności dotyczyły one graczy zajmujących wysokie pozycje w rankingu. Wiemy jak ważne jest znalezienie odpowiedniego rywala do gry i dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka zmian w działaniu systemu.

Od teraz wyszukiwanie przeciwników jest sprawniejsze i trafniej dobiera graczy. Liczba punktów rankingowych przyznawanych na koniec meczu jest bardziej adekwatna do poziomu rywalizacji. Zaktualizowaliśmy również punktację w górnej części tabeli rankingowej, zachowując przy tym obecną pozycję graczy.

REKLAMA

REKLAMA

Zmiany te zostały wprowadzone w głównej mierze z myślą o rozgrywce rankingowej i zwiększeniu stabilności rankingów. Wierzymy jednak, że dzięki nim w GWINTA będzie grało się wszystkim po prostu lepiej.

Zespół GWINTA

Wydaje się, że dla graczy z góry tabeli te zmiany wyjdą na dobre, nie muszę się teraz obawiać, że bardzo dużo stracą przegrywając ze słabszym graczem. Z kolei, moim zdaniem może to nieco opóźnić wspinanie się w tabeli teoretycznie słabszych graczy.

Przez ostatnie dwa dni sprawdzałem jak funkcjonuje teraz system doboru graczy. I trzeba przyznać, że w większości przypadków rywale mieli zbliżoną liczbę punktów rankingowych do mojej. Moim zdaniem nieco gorzej działał system przydziału punktów. Od wprowadzenia tych zmian jedynymi punktami jakie otrzymałem za wygrane/przegrane pojedynki jest +/- 40-50. Wcześniej zdarzało się, że za wygraną czasami otrzymywałem nawet 70 punktów, a za przegraną tylko nieco ponad 20. Wydaje mi się, że wtedy gracze z niższymi rangami mieli szybszą możliwość zdobycia wyższych. Teraz stosunek wygranych do przegranych musi być wyższy, aby nie stać w miejscu.

A wy co sądzicie o tej zmianie? Jak to u Was wygląda? Ta zmiana korzystnie wpłynie na grę? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x